Новини

Всі новини про страхування в Україні

28 Листопада 2019р.
Запрошуємо на семінари та тренінги.
Шановні партнери! Нагадуємо, що стіни Forte Life тренінг-центру завжди відкриті для проведення тренінгів та семінарів. Переглянути вільні дні Ви маєте змогу в календарі на сайті. Ми проводимо тренінги та семінари для підвищення знань та навичок з програм страхування СК "Форте Лайф". Основні теми : ☑Андеррайтинг за програмами страхування. ☑Виплати. Оподаткування виплат. ☑Історія...
06 Червня 2019р.
Facebook та страхування життя. Говоримо про важливе.
☑Чи можливе використання ФБ у продажі страхових послуг? ☑Навіщо мати ще й робочу сторінку в Facebook? ☑Чому Фейсбук такий важливий у пошуку клієнтів? У минулому році ми проводили невеличкий аналіз соціальних мереж та розглядали необхідність соціальної присутності компанії .  Детальніше читайте  в статті "На допомогу фінансовому консультанту. Соціальна присутність як...
20 Травня 2019р.
Пам'ятка консультанту. Як оформити заявку на кредит на програму страхування.
Спільна кредитна програма АТ «Альфа банк» - СК «Форте-Лайф» КРЕДИТ НА ДИВАНІ. - Детальніше ТУТ   Як оформити заявку на програму? 1. Варіант1. Заходимо на сайт компанії СК «Форте Лайф» www.forte-life.com.ua, натискаємо кнопку «детальніше» на банері   Варіант2. На сайті компанії СК «Форте Лайф»  переходимо в розділ оплати та нажимаємо кнопку «Альфа...
27 Серпня 2018р.
Корпоративний проморолик про Forte Life Insurance
Шановні партнери! ПрАТ «Страхова компанія «ФОРТЕ ЛАЙФ» висловлює Вам щиру вдячність за взаємовигідне співробітництво та добропорядні партнерські відносини, які сприяють нашому загальному успіху. Команда фахівців Forte Life Insurance багато працює, розвиваючи компанію та її партнерські зв'язки. Кілька місяців тому був проведений ребрендинг всієї поліграфічної та рекламної продукції, ми...
12 Липня 2018р.
10 способів зав'язати розмову з потенційним клієнтом
Forte Life Insurance продовжує надавати інформаційну підтримку фінансовим консультантам. Сьогодні ми поговоримо про наболілу проблему багатьох новачків у страховому бізнесі - як правильно розпочати розмову з ідеальним клієнтом.. Читайте про те, Як знайти ідеального клієнта  та дізнайтеся 5 порад від Forte Life Insurance, як змусити потенційних клієнтів перестати ігнорувати вас ...
11 Червня 2018р.
5 способів змусити потенційних клієнтів перестати ігнорувати вас
Ваші перспективні клієнти ігнорують вас? Дізнайтесь, що ви робите не так, та дайте їм можливість зацікавитись вашою пропозицією, враховуючи наші 5 порад. Якщо потенційні клієнти абсолютно не реагують на вашу пропозицію або ігнорують ваші листи, можливо, ви не надали їм надійні аргументи для прийняття рішення. Для збільшення продажів необхідно чітко та зрозуміло підкреслити власну професійну...
15 Травня 2018р.
Буклет про інвестиційний дохід та як він формується
На прохання наших партнерів публікуємо в PDF форматі буклет (лифлет) з детальною інформацією про інвестиційний дохід СКАЧАТИ БУКЛЕТ PDF   Актуальні питання: ☑Що таке інвестдохід? ☑Куди СК "Форте Лайф" витрачає 15%? ☑Які кошти спрямовані на формування інвестдоходу? ☑Від чого залежить сума ДІД? ☑Як розподіляється інвестдохід? ☑Як збільшується страхова сума за...
08 Травня 2018р.
На допомогу фінансовому консультанту. Соціальна присутність як необхідність для розвитку бізнесу.
Коли справа доходить до покупки полісу страхування життя, клієнт (покупець) починає моніторити страхові компанії, а також шукати страхового консультанта, який допоміг би розібратися з цим. У світі сучасних технологій найчастіше таку інформацію шукають у мережі Internet - за допомогою пошукових систем таких як google, а також в соціальних мережах. Сьогодні ми розглянемо ті кроки, які повинен...
23 Квітня 2018р.
Маркетинг страхування життя. Як знайти ідеального клієнта?
Якщо ви думаєте, що ідеальна реклама - це розсилка промо листів по базі адрес, ви помиляєтеся! Сьогодні ми поговоримо про те, як знайти і підібрати свій «ключ» до ідеального перспективного клієнта. Ваш успіх в будь-якому бізнесі в кінцевому підсумку визначається саме вашими здібностями і бажанням продавати себе і свої послуги. Але хто ж є для вас ідеальним і перспективним покупцем? ...