Запитання від клієнтів

1. Що робити, якщо стався страховий випадок?

Якщо стався страховий випадок, необхідно протягом 5 робочих днів повідомити про це до Центрального офісу СК «Форте Лайф» за телефоном +38 044 591 19 58 або написати на електронну пошту office@forte-life.com.ua. Більш детально про наступні кроки читати ТУТ

2. Чи можна внести зміни у договір? Як внести зміни до страхового полісу?

Клієнт може внести зміни в договір страхування життя, надіславши до Центрального офісу СК «Форте Лайф» заяву, завірену підписом Страхувальника, в якій визначені види та обсяг змін. Всі фінансові зміни за договором страхування життя вносяться у річницю дії (заява надсилається за 30 календарних дней до річниці). Заява на внесення змін знаходиться ТУТ.

3. Коли можна припинити дію договору та забрати гроші?

Згідно Правил СК «Форте Лайф», після 3-х років дії та оплати договора страхування життя, Клієнт може ініціювати дострокове припинення його дії, надавши до Центрального офісу СК «Форте Лайф» заяву, завірену підписом Страхувальника та пакет документів..

4. Які документи потрібно надати для виплати, якщо закінчився термін дії договору?

  • Заява на виплату, завірена Вигодонабувачем (додається)
  • Оригінал паспорта та ІНН Вигодонабувача
  • Документи, що підтверджують особу Застрахованої особи
  • Оригінал полісу з Додатками до нього
  • Банківські реквізити Вигодонабувача
  • Підтвердження факту дожиття Застрахованої особи (Застрахована особа може особисто засвідчити факт дожиття в ЦО СК або надати нотаріально завірений факт дожиття)

 

5. Які гарантії надає Forte Life Insurance?

Forte Life Insurance працює в рамках чинного законодавства України; надає контролюючим органам подекадну, щоквартальну та річну звітність; проходить щорічний аудит

6. Де можна побачити звітність страхової компанії?

Фінансова звітність компанії міститься на сайті СК «Форте Лайф» у відповідному розділі 

7. Чи надійна компанія «Форте Лайф»?

Так

8. Наскільки надійним є інвестування в СК?

Згідно Законодавства, СК має право розміщати резерви з врахуванням прибутковості, диверсифікации та ліквідності в напрямки, які чітко визначені Нацкомфіпослуг .

9. Де можна подивитись дохідність компанії?

Дохідність Компанії публікується в фінансовій звітності на сайті СК «Форте Лайф»

10. Завжди оплачував свій поліс страхування життя через касу банку. А які наразі ще є варіанти оплати поліса?

Сплатити внесок за полісом страхування можливо різними способами: через касу банку, iBox, сайт та особистий кабінет. Компанія також надсилає клієнтам СМС із посиланням на оплату чергового внеску. Детальна відеоінструкція про те, як здійснити платіж, за посиланням тут

11. Стався страховий випадок, отримано травматичне пошкодження. Які документи потрібні для страхової виплати?

Найперше, що потрібно зробити – це звернутися за медичною допомогою, і протягом 5 робочих днів повідомити про страховий випадок компанії. Будь-яким способом: телефоном, офісною поштою, через сторінки у соцмережах тощо. Обов'язково вказати ПІБ та номер договору. А далі спокійно лікуватися та збирати необхідні документи. Перелік є на сайті у розділі КЛІЄНТУ . Там же дивіться покрокову інструкцію щодо того, як діяти, якщо трапився страховий випадок.

12. Закінчився договір страхування життя. Які документи потрібно надіслати в компанію?

Після закінчення терміну дії Договору клієнтові потрібно підготувати пакет документів на страхову виплату та направити в компанію чи доставити особисто. Що входить до пакета?

1.Заява на ім´я Генерального директора СК «Форте-Лайф»

2.Оригінал поліса та Додатків до полісу, якщо є додатки

3.Копії паспорта та ІНН отримувача

4.Повні реквізити банківської картки отримувача

5.Оригінал нотаріального посвідчення про ідентифікацію особи(якщо документи подаються не особисто, а надсилаються поштою) Перелік документів та бланки заяв є також на сайті компанії у розділі Клієнту/Документи. Пакет документів можна привезти до офісу особисто або надіслати рекомендованим листом Укрпоштою, з повідомленням.