Мистецтво створювати майбутнє!
Для тих, у кого великі плани

 

 

Шановні партнери, консультанти та директори!

"Щоденне спілкування робить нас на крок ближчими до нашої спільної мети – ефективної та результативної співпраці з кожним брокером, кожною структурою, з кожним директором чи менеджером, з кожним фінансовим консультантом. Велика шана і вдячність за ваш професіоналізм, готовність працювати на різних територіях, цілодобово, за будь-яких умов, у час реформ та змін. Допомога людям у страховій сфері є дуже важливою роботою, адже ми з вами в якійсь мірі виконуємо соціальну функцію держави і на нас лежить велика відповідальність – страховий захист клієнтів від різноманітних непередбачуваних життєвих подій. ....."  детальніше

Заступник Генерального директора СК "Форте Лайф"

Назаренко Олена

Підсумки роботи компанії «Форте Лайф» за 2018 рік

   2018 рік став для СК «Форте Лайф» досить успішним , адже Forte Life Insurance ввійшла у ТОП-10 практично за всіма основними показниками: за кількістю страхових платежів, за кількістю договорів страхування, за кількістю клієнтів, за сумою виплат клієнтам тощо.Така позитивна динаміка пов’язана з отриманням на обслуговування клієнтських портфелів інших компаній страхування життя, а також залученням до співпраці нових брокерів, розширенням власної регіональної мережі, виваженою стратегією управління грошовими коштами та бізнес-процесами. Нижче надаємо звіт роботи провідних Департаментів компанії.

 

   Департамент сервісного обслуговування, який відповідає за зворотний зв’язок з клієнтами, застосовує різноманітні варіанти комунікації – на сайті компанії, на сторінці ФБ та Інстаграм , за допомогою телефонного зв'язку, письмових звернень на поштову та електронну адреси компанії, а також працює з клієнтами, які особисто звертаються в ЦО.

   У минулому році був створений Call-центр , який працює за щільним графіком. Щоденно Call-центр отримує більше 200 телефонних дзвінків, 50-60 письмових звернень, розглядає до 30 заяв клієнтів, контактує з клієнтами, які особисто приїздять в компанію для отримання відповідей з певних питань. Директор Департаменту постійно проводить навчання для працівників Call-центру, адже вони не тільки надають інформацію клієнту щодо його полісу, а й часто приймають на себе емоційні виклики абонентів, тому мають завжди бути врівноваженими та доброзичливими. Працівники Департаменту докладають максимум зусиль для покращення сервісного обслуговування та надання інформаційної підтримки

 

   Департамент з роботи із страховими посередниками протягом року запропонував для кожного партнера компанії індивідуальну мотивацію, яка сприяла досягненню високих результатів продажу. Окрім високої комісійної винагороди, працівники Департаменту пропонують страховим брокерам найкращі умови співпраці: бонусну систему та подорожі, цінні подарунки та сертифікати на придбання ювелірних прикрас, цікаві мотиваційні заохочення тощо.

   Нещодавно наші партнери побували у Венеції, Турції, Єгипті, провели кілька прекрасних вікендів у Європі, відвідали найкращі курорти українських Карпат. За досягнення певних результатів компанія вручила брокерам ноутбуки, мобільні телефони та іншу побутову техніку. Система заохочення від СК «Форте Лайф» передбачає також організацію боулінг-турнірів, ділових ланчів з керівництвом та додаткових фінансових нагород окремим структурам та дирекціям. Відкриття власного Тренінг-центру компанії надало нові можливості для Брокерів, адже за рахунок СК тепер можна проводити навчальні семінари та тренінги на базі ТЦ. Завдяки системі мотивації та продуманій співпраці наші партнери збільшили об’єми продажу страхових полісів у 2-3 рази у порівнянні з минулим роком.

   Фахівці Департаменту залучають до співпраці нові компанії, пропонуючи вигідні умови роботи та додаткову мотивацію, тому кількість партнерів постійно збільшується.

 

   Департамент обліку договорів страхування констатує значне збільшення всіх показників 2018 року в порівнянні з 2017 роком. На 67% зросла кількість клієнтів компаніїі, на 75% збільшилась сума страхових премій за рік – тепер вона становить більше 50 млн. гривень. За підсумками 2018 року активи компанії зросли на 68% і перевищили 200 млн. гривень! У 2018 році СК «Форте Лайф» обновила продуктовий ряд страхових програм, почала працювати з кредитними програмами «Альфа-банку», які були презентовані нашим партнерам з метою надання клієнтам додаткових можливостей убезпечення життя.

Наприкінці року відбувся перехід на нову програму 1С, яка дозволяє автоматизувати діяльність усіх підрозділів компанії та весь цикл супроводу договорів страхування життя. Завдяки новій системі компанія покращить управління укладеними договорами (відслідковування історії, зміни параметрів договору),а також зможе сортувати дані за видом страхування, за прізвищем Страхувальника, за номером поліса та датою випуску.  Стали можливими деталізація та групування облікових даних за агентами, каналами продажу, а також аналіз платежів, прогноз, фактичне отримання коштів та інше. Передбачена можливість своєчасного інформування клієнта про черговий платіж або закінчення договору страхування.

 

   

Протягом 2018 року Департаментом виплат були нараховані кошти 802 клієнтам компанії. У порівнянні з 2017 роком кількість виплат збільшилась на 62% і становить 15,5 млн. грн. Чотириста тридцять два клієнти отримали виплати на суму 12 млн. гривень у зв'язку з закінченням дії договору. Найбільша виплата за ризиком Дожиття становить 204 тис. грн. Двадцять п'ять клієнтів компанії отримують щомісячні ануїтетні виплати на сумму 11 тис. грн.

 

 

   ІТ-відділ відмічає, що 2018 рік для СК «Форте Лайф» приніс значну кількість технічних нововведень. Перш за все, на початку року успішно стартував новий сучасний сайт компанії, де була розміщена не тільки інформація щодо нових програм страхування, а й структурована та систематизована інформація для клієнтів й фінансових консультантів з переліком необхідних документів, бланків, додатків. На сторінках сайту читач може ознайомитись з новинами та фінансовими показниками компанії, дізнатись про акції, графік роботи, контакти, поставити запитання фахівцям компанії. Створюючи новий сайт, спеціалісти ІТ-відділу врахували побажання наших Клієнтів. І саме тому новий сайт має особистий кабінет Клієнта, робота над яким наразі продовжується. На даний момент там відображається лише певний перелік програм страхування, але ІТ-відділ разом з Департаментом Обліку знаходяться на завершальному етапі розробки та впровадження нового особистого кабінету Клієнта та консультанта. В особистому кабінеті Клієнта буде відображена актуальна інформація за його договорами страхування, також можна буде отримати персоніфіковану інформацію, зокрема про сплачені та чергові страхові внески, обрати варіанти повідомлення та надсилання квитанцій на оплату, оформити певні заяви та використати інші додаткові можливості.

 

  Департамент маркетингу зазначає, що протягом 2018 року компанія надавала маркетингову підтримку клієнтам, фінансовим консультантам та партнерам. Минулий рік розпочався з того, що корпоративний бренд зазнав змін: логотип компанії та рекламна продукція пройшли етап редизайну, а в фірмову документацію додали елемент української вишиванки.

   У минулому році СК «Форте Лайф» презентувала свій перший корпоративний ролик, який став успішним кроком до створення реклами на ресурсах мас-медіа. На завершальному етапі знаходиться випуск корпоративного журналу про компанію та її партнерів. Минулий рік означився ще однією визначною подією – компанія відкрила для навчання партнерів власний Тренінг-центр, оскільки зацікавлена у підвищенні кваліфікації фінансових консультантів, покращенні ефективності та продуктивності їхньої роботи. У Тренінговому центрі наші партнери отримують інформацію про новини страхового ринку та страхові програми, навчаються технікам продажу та адмініструванню у досвідчених лекторів, беруть участь у тренінгах спеціалістів міжнародного класу.Тренінг-центр має сучасний дизайн та технічне обладнання, конференц-залу, затишну лаундж-зону та кімнату переговорів.

 

  Forte Life Insurance є українською компанією, і ми зацікавлені в тому, щоб наші співвітчизники мали можливість отримати не тільки якісні та доступні страхові послуги, а й нові пропозиції щодо інструментів фінансових вкладень для себе, своїх дітей, власного бізнесу. Здобутки компанії у 2018 році допомагають формувати амбітні цілі на новий рік.

СК «Форте Лайф» щиро вдячна клієнтам та партнерам за довіру та співпрацю!