5 способів змусити потенційних клієнтів перестати ігнорувати вас

Ваші перспективні клієнти ігнорують вас? Дізнайтесь, що ви робите не так, та дайте їм можливість зацікавитись вашою пропозицією, враховуючи наші 5 порад.

Якщо потенційні клієнти абсолютно не реагують на вашу пропозицію або ігнорують ваші листи, можливо, ви не надали їм надійні аргументи для прийняття рішення. Для збільшення продажів необхідно чітко та зрозуміло підкреслити власну професійну цінність.

Сьогодні ми поговоримо про ті моменти, які обов’язково мають бути в кожному вашому листі-пропозиції для потенційного клієнта, а також на новинних ресурсах, в соціальних мережах, на вашому сайті. Чи відомо вам, які самесоціальні мережі найпопулярніші в Україні для ведення бізнесу?

5 порад від Forte Life Insurance

 

Будьте лаконічними

Навчіться висловлювати свої думки чітко та конкретно. Це не означає, що ваше повідомлення має складатись з 3-5 речень, але намагайтесь не використовувати багато «води» - загальних фраз, речень і висловлювань, які не несуть змістовного навантаження та заважають розумінню тексту. "Воду" можна викинути з вашого повідомлення, але зміст при цьому має залишитись незмінним.

 
Будьте зрозумілими
Ваша пропозиція для клієнта має бути доступною та зрозумілою. Не перевантажуйте зміст термінологією, адже це може відлякати перспективного клієнта. Згадайте свій перший день у страхуванні життя, коли ви мало що розуміли у цій галузі, і спробуйте донести свою пропозицію максимально доступною мовою.  

 
Будьте комунікабельними
Ви спілкуєтесь з людиною, а не відправляєте есе своєму викладачеві англійської мови. Пишіть зрозуміло та неформально, враховуючи, як завжди, основні правила граматики та ділового спілкування (хоча б більшість з них).

 

Передайте емоції
Люди приймають рішення співпрацювати з вами чи рекомендувати іншим на підставі власного відношення до вас чи до вашої роботи, враховуючи ваші людські якості. Використовуйте позитивні емоційні слова, наприклад, убезпечення життя, впевненість, ризик, мрії, вигода, лояльність, стабільність, гарантії тощо, - таким чином ви встановите невидимий зв’язок між вами та клієнтом.

 

Тримайте фокус на выгоді для клієнта
Розкажіть про переваги та вигоди, які є в тій чи іншій програмі страхування. Приведіть реальні приклади ситуацій, які допоможуть клієнту примірити на себе певну роль і зрозуміти власну вигоду від придбання полісу страхування.

 

Пам’ятайте: ваша професійна поведінка допоможе не тільки збільшити продажі, а й сприятиме отриманню рекомендацій для роботи з новими клієнтами.