Повідомляємо про зміни в обслуговуванні договорів страхування ПрАТ СК «Класік Страхування Життя»
Акціонерами компанії було прийнято і озвучено на прес-конференції 1 березня 2018 року рішення про завершення страхової діяльності компанії і передачі страхового портфеля іншим страховикам, в тому числі в зв'язку з припиненням дії ліцензії. (Рішення Нацкомфіпослуг №161 від 06.02.2018). 
 
 
З метою надання повної інформації про вказану подію відповідаємо на ваші запитання.
 
Куди передали діючі договори страхування ПрАТ СК «Класік Страхування Життя»?
Договори страхування життя були передані на обслуговування ПрАТ «СК«Форте Лайф», згідно з підписаним 3-х стороннім договором.
 
Як дізнатися коли був переданий договір? 
Щоб дізнатися коли був переданий діючий договір ПрАТ СК «Класік Страхування Життя», вам необхідно зателефонувати або написати в страхову компанію, де сформовані реєстри переданих діючих договорів.
 
Як тепер оплачувати договір страхування?
Класичні договори страхування, які були передані на обслуговування в ПрАТ «СК«Форте Лайф», можна сплатити наступними способами
 
 Чи діють укладені договори страхування? 
Всі діючі договори страхування життя залишаються в силі і продовжують дію на визначених у момент їх укладення умовах страхування. Страховий захист зберігається в повному обсязі, а супровід і обслуговування договорів продовжується в звичайному режимі, страхове покриття і умови страхування продовжують виконуватися в повному обсязі.
 
Куди звертатися при настанні страхового випадку? 
Після настання страхового випадку необхідно не пізніше п'яти робочих днів повідомити про це Компанії, звернувшись в Центральний офіс СК «Форте Лайф» по телефону +38 044 591 19 58 або написати на електронну пошту office@forte-life.com.ua
Перелік документів, заява на виплату і бланк повідомлення про страховий випадок можна скачати ТУТ 
 
Які дії брокера необхідні для подальшої співпраці з СК «Форте Лайф»?
Договори накопичувального страхування життя заключаються не на один рік. Як мінімум, вони 5-річні. Ці договори необхідно обслуговувати, щороку зустрічатися з клієнтом, обговорювати зміни. І для того, щоб в подальшому брокер або посередник міг супроводжувати клієнта, необхідно, щоб між брокером і новою страховою компанією було підписано угоду про співпрацю.
 
Чи є у СК «Форте Лайф» досвід прийняття портфелів інших страхових компаній?
Так, у страховій компанії «Форте Лайф» є досвід обслуговування полісів інших страхових компаній. Так, з 2014 року на обслуговуванні нашої компанії знаходяться договори клієнтів СК «Унілайф», за якими вже виплачено клієнтам майже 14 млн. гривень. У 2017 році Forte Life Insurance взяла на обслуговування діючі поліси ще двох компаній - СК «Ренесанс» і «Блакитний поліс». 
 
Куди звертатися з іншими питаннями, що стосуються укладеними раніше договорами страхування?
У разі виникнення додаткових питань, просимо звертатися за телефоном +38 (044) 200 0 216, або відправити лист на office@forte-life.com.ua