На допомогу фінансовому консультанту. Соціальна присутність як необхідність для розвитку бізнесу.

Коли справа доходить до покупки полісу страхування життя, клієнт (покупець) починає моніторити страхові компанії, а також шукати страхового консультанта, який допоміг би розібратися з цим. У світі сучасних технологій найчастіше таку інформацію шукають у мережі Internet - за допомогою пошукових систем таких як google, а також в соціальних мережах.
Сьогодні ми розглянемо ті кроки, які повинен зробити кожен брокер і страховий консультант для успішного просування і розвитку власного бізнесу на території України і країн СНД.
 

Соціальні мережі – SMM (Social Media Marketing)

Маркетинг в соціальних мережах з кожним роком набирає глобальні обороти. Адже ще років 10 назад соціальні мережі використовувалися тільки для особистого користування. В даний момент функціонал соцмереж настільки безмежний, що кожна розвинена компанія (від дрібного до великого бізнесу) просто зобов'язана мати свою офіційну сторінку.
 
В Україні найбільшим попитом користуються такі соцмережі:
Facebook ( 13 млн українців зареєстровано)
Instagram ( 6 млн учасників)
☑Вконтакті (заборонений, але частина користувачів використовує спеціальні програми для перегляду сторінки)
☑Linkedin (близько 2 млн учасників з України)
☑Twitter
 
Соціальні мережі - це важливий маркетинговий інструмент для тих консультантів, які бажають розвиватися і бути успішними в страховому бізнесі
Клієнти часто звертаються до контактів в соціальних мережах за рекомендаціями по різним продуктам і послугам, включаючи фінансові послуги. Сторінки компаній в соціальних мережах стали загальним джерелом для оглядів і рекомендацій. 
Дослідження показало, що більше 25% користувачів соціальних мереж можуть запросити рекомендації страхового агента або фінансового консультанта онлайн. Тобто якщо раніше величезну роль грав особистий контакт з майбутнім клієнтом, то з часом присутність і активність страхового агента в соціальній мережі просто необхідні для успіху. 
Трохи статистики. В Україні вже зареєстровано в Facebook 13 мільйонів користувачів, при загальному населенні - 42 млн. За останній рік кількість зареєстрованих збільшилася на 67%.
 
Чи варто згадувати, що це - ваші потенційні клієнти?Трохи статистики. В Україні вже зареєстровано в Facebook 13 мільйонів користувачів, при загальному населенні - 42 млн. За останній рік кількість зареєстрованих збільшилася на 67%. Чи варто згадувати, що це - ваші потенційні клієнти?
 

Головні правила для розвитку бізнесу в соціальних мережах:

1. Оформлення сторінки
Витратьте час, але заповніть і оформіть свою сторінку на всі 100%. Не вірите в свій успіх? Тоді зверніться до професіоналів, які за невеликі гроші допоможуть вам створити сторінку.
2. Активність 
Не забувайте, що для успіху необхідно рух. Додавайте цікаву інформацію про свої продукти. Проводьте акції, презентації.
3. Додавайте друзів і підписників.
4. Не використовуйте чужий контент
Це правило - обов'язкове! Тільки своя інформація, яка буде цікава для вашого клієнта. 
Не вмієте багато писати? Так нехай це буде 10 речень, але саме ті, які будуть суперцікавими і захоплюючими для «потенційного клієнта». І навіть якщо зараз вам складно написати - увімкніть диктофон і поговоріть зі своїм вигаданим покупцем. Це буде саме та «родзинка» вашої сторінки!
5. Реклама
Соціальні мережі дають можливість використовувати платну рекламу, і навіть самостійно її налаштовувати. Якщо говорити про Facebook, Ви можете вибрати територію показу, наприклад, м. Одеса, вік користувачів і навіть їх певні інтереси.
6. Не забувайте відповідати на особисті повідомлення. 
Не потрібно писати клієнтові у відповідь «... вкажіть свій телефон і ми вам передзвонимо», адже він сам може вам зателефонувати, але чомусь написав повідомлення .. 
 
 
 
SMM страхування - дуже продуктивний вид реклами, який не вимагає великих фінансових вкладень. Якщо порівнювати із зовнішньою рекламою або рекламою в друкованих виданнях, то постійна підтримка соціальних сторінок обійдеться вам не тільки набагато дешевше за грошовими витратами, але може значно перевищити по ефективності ці види реклами!
Розвивайтеся і збільшуйте свій бізнес на ринку страхування!