Швидкий старт для агентської мережі СК "Форте Лайф"

СК "Форте Лайф" запрошує на навчальні тренінги лайф-коуча Сергія Зонова, які проходять в Тренінговому центрі та Головному офісі компанії. Семінари проходять для агентської мережі. Дізнатися детальніше про кар'єру страхового агента

навчальні

Вступна лекція «Про Компанію», проходить щотижня 

МЕТА -  Закохати новачка (кандидата) у бізнес Страхування Життя та Компанію "Forte Life".

Учасники: Всі, хто бажає дізнатися про основи фінансової грамотності та страхування

Всі, хто економить.. , тому що потрібно не економити, а шукати нові джерела прибутку

Відповімо на запитання:  "Як створити три додаткові джерела прибутку?". Буде корисно про це дізнатися!

Зміст:

Про  проект "Агентська мережа"

Ідея фінансового планування та страхування

Про Компанію СК "Forte Life"

Кар'єра

Прибуток

Додаткова мотивація

Програма «Forte Life», Семінар «Швидкий старт» №1. Двічі на місяць

МЕТА - Освоїти технологію проведення перемовин під час продажу продуктів "Forte Life". Вивчення продуктового ряду "Forte Life".

Учасники: Новачки (кандидати), після вступної лекції. Контрактні та штатні працівники СК "Forte Life".

Допуск: Запрошення менеджера.

Зміст:

Цикл продажу

Бесіда під час  продажу програми "Forte Life"

Програма "Forte Life"

Програма «Forte Kids» Семінар «Швидкий старт» №2 . Двічі на місяць

МЕТА – Освоїти технологію проведення перемовин під час продажу "Forte Kids". Вивчити продукт "Forte Kids".

Учасники: Новачки (кандидати), після вступної лекції. Контрактні та штатні працівники СК "Forte Life".

Допуск: Запрошення менеджера.

Зміст:

Цикл продажу

Бесіда під час продажу програми "Forte Kids"

Програма "Forte Kids"

⇓⇓

Тренінг  «Рольові ігри». Семінар «Швидкий старт» №3, проходить щотижня

МЕТА – практичне відпрацювання навичок перемовин з клієнтом. Обмін досвідом.

Учасники: Співробітники агентської мережі СК "Forte Life" . Штатні працівники СК "Forte Life".

Допуск: Запрошення менеджера.

Зміст:

Теорія проведення рольових ігор.

Ролі учасників

Правила зворотного зв'язку

Практика. Опрацювання навичок перемовин з клієнтом.