Карантин Covid-19: як не втратити клієнта

Місяць тому, спостерігаючи новини з Піднебесної, ми навіть уявити не могли, що  хвиля коронавірусу досягне й України. Як ж діяти зараз, коли ми знаходимося на домашньому карантині?

Маєш варіанти :

Перш за все заспокоїтися та прийняти надзвичайну ситуацію

Вимушено відпочити, витратити вільний час на свою родину та справи, які раніше відкладав на потім

Зайнятися самоосвітою, підписатися на безліч корисних безкоштовних каналів, або ж купити курс онлайн-навчання. До речі, про канали поговоримо в наступному пості.

Осягнути онлайн способи дистанційного контакту з давніми клієнтами та розробити стратегію пошуку нових.

Що обираєш ?

СК «Форте Лайф» в умовах карантину продовжує активно працювати, адже ми не тільки соціально відповідальна компанія, що піклується про співробітників та клієнтів, але ще й компанія, яка повністю підготовлена організаційно до віддаленої роботи. Співробітники адаптувалися та виконують свої функціональні зобов’язання на всі 100%.

Тоді в чому проблема? Ти також можеш ефективно працювати!

Більшість із фінансових консультантів до цього часу «Ч» працювала тільки офлайн, тобто спілкувалася віч-на-віч з клієнтами. Звичайно, змінювати витоптану стежку тяжко та незвично, але ти 100% зможеш, ми в цьому не сумніваємося!

 

Світ змінюється з нереальною швидкістю, тому лови поради від Форте Лайф, які допоможуть швидко адаптуватися до нових правил:

Будь почутим , будь побаченим! Забудь про текстові меседжі в приват. Використовуй відео-дзвінки в viber, skype , telegram, messenger

Перед таким дзвінком обов’язково уточни час, попроси вхідні дані для правильного розрахунку програми страхування.

Підготуйся до дзвінка, бажано протестуй декілька таких розмов з родиною. Вивчи функціональні можливості програм для зв’язку (демонстрація екрану, запис відео і т.д.)

Відключи звук на телефоні, щоб дзвінки чи нові повідомлення не заважали спілкуванню з клієнтом. Закрий зайві вкладки в браузері.

Забудь про те, що маєш наразі немало справ. Зараз є тільки ти і твій клієнт. Тебе ніхто не відволікає (дітей закрий в іншій кімнаті, зв’яжи скотчем=) (посміхнися) Коли ти приділяєш клієнту 100% своєї уваги, він неодмінно це оцінить.

Практикуй активне слухання. Слухай, повністю зливайся зі своїм клієнтом, довіряй йому та відкрийся. Так, це доступно онлайн, і зовсім не важливо, що між вами десятки, а то й сотні кілометрів. Запам’ятай! Людина підсвідомо тягнеться до того, хто її слухає.

Стань чутливим. Щоб стати більш чуйним, зміни своє мислення, щоб клієнт був на першому місці, розглядаючи його як людину, а не як засіб для завершення дії чи продажу.
Практикуй емпатію, тим самим ти будеш краще розуміти своїх клієнтів, колег і партнерів, а потім однозначно зможеш використовувати ці ідеї таким чином, щоб краще спілкуватися з ними та виявляти їхні потреби.

Стань зацікавленим.  Побудуй взаєморозуміння з іншими, задаючи найкращі питання зі справжньою зацікавленістю. Зацікавлені люди задають багато вдумливих і проникливих питань, які виявляють наслідки і емоції, спонукаючи розвивати більш глибоке розуміння оточуючих  людей, що, в свою чергу, сприяє більш глибоким зв'язкам.

 

LET’S GO! Ти зможеш! Саме час швидко змінюватися. Підписуйся та читай наші поради, що допоможуть плавно увійти в нову еру онлайн-технологій.

 

 

Карантин Covid-19: як не втратити клієнта

Твоя команда Forte Life Insurance