Facebook та страхування життя. Говоримо про важливе.

☑Чи можливе використання ФБ у продажі страхових послуг?

☑Навіщо мати ще й робочу сторінку в Facebook?

☑Чому Фейсбук такий важливий у пошуку клієнтів?

У минулому році ми проводили невеличкий аналіз соціальних мереж та розглядали необхідність соціальної присутності компанії .  Детальніше читайте  в статті "На допомогу фінансовому консультанту. Соціальна присутність як необхідність для розвитку бізнесу.". Ми продовжуємо інформувати вас з цього приводу.

Рік пройшов, і ми бачимо певні зміни. Сьогодні я хочу знову звернути вашу увагу, шановні фінансові консультанти, агенти та брокери, на мережу Facebook. Впевнена, що кожен із вас має сторінку в цій соціальній мережі та за її допомогою спілкується в колі друзів. Але тільки одиниці використовують мережу як механізм продажу послуги, а також задля пошуку та консультування клієнтів. Чому?

Звичайно, можна визначити дві основні причини:

☑Недовіра до Facebook, як платформи для успішного продажу товару

☑Невпевненість у своїх силах або звичайна лінь. Саме лінь перешкоджає вивчати нові функції, що допоможуть вам досягти успіху

 

Наприкінці 2018 року було проведене детальне дослідження мережі Фейсбук агентством PlusOne, дані якого дають нам змогу осягнути глобальність та впливовість цієї платформи на українських користувачів. Наведу лише деякі цифри.

Із 42,2 млн українців – 21,4 млн (половина) є користувачами інтернету. 13 мільйонів – активні користувачі Facebook. Ще рік назад ця цифра складала 11 мільйонів, тобто за 12 місяців 2 мільйони українців завели свою сторінку. Зверніть увагу на динаміку росту, адже з таким темпом лише за декілька років кожний другий українець матиме свою сторінку в Facebook.

Страхування в фейсбук

А тепер ну дуже цікава цифра :

за показником динаміки росту Україна займає третє місце в світі, а за «поширенням постів» - 1 місце!

 

У вас досі не з’явилося бажання в цю ж секунду зареєструвати робочу сторінку? Ну що ж, йдемо далі..

Після блокування мереж «Вконтакте» та «Однокласники» ринок соцмереж в Україні мав певну конкуренцію з переманювання активних користувачів. За ці роки російські мережі навіть зі входом за допомогою спеціальних програм зазнали краху на території нашої країни. Наразі немає сенсу ні в запуску рекламних кампаній, ні в створенні робочих сторінок на їхніх платформах.

Страхування в фейсбук

«Ай! Фейсбук для молоді! Там неможливо нічого продати чи знайти, марна трата часу», - неодноразово чула це твердження. Недовіра до власних сил породжує такі хибні думки. Але, аналізуючи статистику, ми бачимо, що основний вік користувачів – це зовсім не школярі, а платоспроможні повнолітні громадяни. І що там останнім пунктом - 65+ ? Так, саме такий найвищий віковий показник!

А чи знаєте ви, що саме вік 65+ при налаштуванні платної реклами в мережі коштує найдешевше, а результативність маркетингової кампанії може навіть у декілька разів перевищувати, наприклад, вікову категорію 25-35 років? Впевнена, що ви вперше чуєте таку інформацію. А це саме ваші клієнти, що хочуть і можуть застрахувати життя внуків чи дітей. Найчастіше, внуків – адже саме їм бабусі з дідусями хочуть якнайбільше стати у пригоді.

Страхування в фейсбук

Хто охоче витрачає кошти: чоловіки чи жінки? Це риторичне питання, адже кожен з нас знає відповідь. Ось – саме в Facebook і сидить ваша цільова аудиторія! Саме там вона очікує на вас та ваші послуги, навіть не здогадуючись про це. І саме там ви маєте змогу знайти своїх клієнтів!

І наостанок – ще трохи цікавих цифр.

8.8 млн українців заходять у Фейсбук виключно і лише з мобільних телефонів, 3 млн – зі стаціонарних комп’ютерів і мобільних, і 1.2 млн – лише зі стаціонарних. Дорогою на роботу чи повертаючись додому, відпочиваючи, працюючи, або ж перед сном….Вранці, вночі, не в робочий час, будь-коли. Більшість залежні від мобільних телефонів, і саме в цей час ваш цільовий клієнт готовий сприймати інформацію від вас. Для цільової аудиторії немає робочого часу з 9.00 до 18.00, адже вона готова читати, пізнавати та аналізувати в будь-який період доби.

Пишіть цікаві пости (не копіюючи з інтернету), знімайте відео, спілкуйтеся з клієнтом!

Facebook – це саме той крок, що має зробити кожен активний фінансовий консультант!

Наталія Баубліс

Директор Департаменту маркетингу ПрАТ "СК "Форте Лайф"